Subject: FW: Elektri trassi küsimus. Kohviku elektriliitumine, Rannu küla, Viru-Nigula vald, Lääne-Viru maakond. LC1868
From: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 2 Aug 2024 15:01:45 +0300

Tere

Pange see mulle täitmiseks.

Arvo

From: Martin Bluum <[email-masked]>
Sent: Friday, August 2, 2024 1:31 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]>
Subject: Elektri trassi küsimus. Kohviku elektriliitumine, Rannu küla,
Viru-Nigula vald, Lääne-Viru maakond. LC1868

Tere!

Projekteerime Elektrilevi tellimusel projekti nr 24-129  Kohviku
elektriliitumine, Rannu küla, Viru-Nigula vald, Lääne-Viru maakond.
LC1868.

Saadan Teile plaani. Nimelt kas me saame planeerida niiviisi kaableid?
Transpordiameti kiiruskaamera jaoks LK136810 tuleb toide uuest alajaamast.
Sooviksime panna samma elektritrassi koridori 2 kaablit juurde (kraavi
keskele).

Parimat soovides

Martin Bluum

Projekteerija

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

56969904